ТТЭ ҲНИ роҳи терорро идома медиҳад

Аз рўзи аввали ба раёсати кишвар нишастани Сарвари мамлакат Ҷаноби Олӣ Эмомалӣ Раҳмон мавзўъҳои нашъамандӣ, одамрабоӣ, шомил нашудан ба ҳизбу ҳаракатҳои беруна ҳамарўзаву ҳамасола суханронӣ ва гуфторҳои муҳими Президенти мамлакат аз радиою телевизион намоиш ва шунавонида мешавад. Мақсади асосии Сарвари мамлакат аз он иборат аст, ки ҷавонон ва наврасони мо на ба корҳои берун аз ахлоқиву иҷтимоӣ, балки ба хондану омўхтани касбҳои гуногуни ба нафъи оила ва мардуми диёр мерасида кўшиш ба харҷ диҳанд, то ки омўзиши касбу ҳунар ва илм боиси сарфарозии хонадон гардад.

Роҳбарон ва аъзои ТТЭ ҲНИ, ки дар рўйхати кофтукови байналмиллалӣ қарор доранд, кўшишҳои бенатиҷаи худро ҷиҳати ҷалби таваҷҷўҳ ба ҳизби наҳзат ва таъсиси «хилофат» идома медиҳанд. Онҳо аз ҷазои ҷиноии сазовор барои фаъолияти террористиашон пинҳон шуда, ба таври виртуалӣ тавассути шабакаи интернет ба омма муроҷиат мекунанд.

Онҳо кўшиш доранд, ки бо роҳи найрангу фиреб муҳоҷирони тоҷикистонӣ, хусусан, намояндагони табақаи зиёиро ба ин созмон ҷалб созанд. Албатта, ин амали наҳзатиҳо бо дастгирии молиявии доираҳои манфиатдори хориҷӣ сурат мегирад.

Ҳамарўза хиёнату ҷинояти ҳизби наҳзати исломӣ ва хоҷагони хориҷии онҳо нисбати Тоҷикистон ифшо гардида, дастпарварону пайравони ҳизби назҳат мазҳаби бегонаро қабул карда, мехостанд, онро ба сари мардум бор созанд. Ин аст, ки роҳбарони ТЭТ ҲНИ мазҳаби халқи худро фурўхта, ғуломи мазҳаби бегона шуданд. Инчунин, онҳо тариқи сайтҳои ифротгарои наҳзатӣ атрофи далелҳо ҳарф мезананд. Мехоҳанд, нишон диҳанд, ки наҳзатиён террористу аҳли шиа нестанд. Аммо, ҳамагон аз амалҳои шумо, террористону шиаҳо, огоҳ буда, акнун ҳоҷат ба пинҳон кардан нест.

Мардуми сулҳпарвари тоҷик ба ҳарфҳои шумо дигар эҳтиёҷе надорад ва гўш ҳам намедиҳад, зеро тинату ботини шумо аз амали инсоният дуранд. Барои пойдории сулҳ намегузорад, ки шумо лаҳзае даст ба ифроту тундгароӣ занед.

Омўзгори кафедраи
молшиносӣ ва фаъолияти гумрукӣ
Ахмедова Адиба Юсуфҷоновна

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *