Омузгорон молия

Мудири кафедра – н.и.и. Исмоилова Дилбар Муминджановна.

профессор Ризоқулов Т.Р.,

дотсент Исмоилов М.М.,

дотсент Тухтаев Т.М.,

н.и.и. Салимова М.М.,

н.и.и. Рахматов Б.Б.,

сармуаллимон: Ҳотамова Б.Х., Тӯрақулова Л.Т., Ҳафизова Р.А., Самиҷонов О., Абдуҳомидова Г.М., М.А., Раҳматова З.И., Халимов И.М.,

аз он ҷумла,  ассистентони кафедра: Абдурашидова М.А.,Мӯминова Н.Р., Орифҷонова Д.И., Исматов Х.Х., Темиров К.О., Атаева Д.А. ва лаборанти калони кафедра Рахимова Ш.Н.

Ҳаҷми корҳои таълимии кафедра соли таҳсили 2015-16 ба 17 732 соат баробар мебошад. Дар кафедра 26 номгўй фанни ҳатмӣ ва 22 номгўй фанни интихобӣ хонда мешавад.
Фаъолияти кормандони кафедра оиди чоп ва таҳияи адабиёти таълимию методӣ дар соли 2015:

  • Ҳотамова Б. Ҳ. “Сесад саволу чавоб оиди муомилоти пул, карз, бонкдорӣ”.
  • Исмоилова Д. М., Тӯрақулова Л. Т. “Дастури таълимӣ-методӣ”, маҷмўаи тестҳо ва масъалаҳо аз фанни молия.
  • Исмоилова Д. М. “Учебно-методическое пособие (сборник тестов) по предмету финансы”.
  • Тўрақулова Л. Т. «Молияи корхонаҳо», васоити таълим.
  • Абдуҳамидова Г. М. «Танзим ва назорати асъор» / комплекси таълимӣ-методӣ / Хуҷанд.
  • Ҳотамова Б. Ҳ., Ахмедов К. А. «Маҷмўаи масъалаҳо аз фанни ташкили фаъолияти Бонки миллӣ ва бонкҳои тиҷоратӣ». Хуҷанд.
  • Ҳафизова Р. А., Абдурашидова М. А. «Фаъолияти бонкӣ» /васоити таълим/. Хуҷанд, «Даврон».
  • Исмоилова Д. М. «Дастури методӣ оиди гузаштани таҷрибаомўзии пешаздипломӣ барои хатмкунандагони ихтисосҳои марбути кафедра».
  • Ҳафизова Р. А. «Дастури методӣ оиди навиштани кори курсӣ аз фанни фаъолияти бонк барои донишҷўёни ихтисосҳои молия ва қарз ва фаъолияти бонк.
  • Хафизова Р. А. Методические рекомендации по выполнению курсовых работы по дисциплинам «Банковское дело» и «Учет и операционная деятельность в банках» для студентов спец. 060400, «Финансы и кредит» (очная и заочная форма обучения).
  • Хафизова Р. «Методические рекомендации по написанию дипломных работ для выпускников специальности «Финансы и кредит» и «Банковское дело».
  • Мӯминова Н. Р. «Дастури методӣ оиди корҳои курсӣ аз фанни молия, муомилоти пул ва қарз».
  • Мӯминова Н. Р. “Дастури таълимӣ-методӣ (маҷмӯаи тест ва масъалаҳо) аз фанни молия, муомилоти пул ва қарз”.
  • Ҳафизова Р. А. “Дастури таълимӣ-методӣ (маҷмӯаи тестҳо, масъалаҳо ва саволҳои санҷишӣ) аз фанни фаъолияти бонк”.
  • Салимова М. М. “Дастури таълимӣ-методӣ (маҷмӯаи масъалаҳо) аз фанни андозбандии корхонаҳои истеҳсолӣ”.

Бояд гуфт, ки дар кафедра барои баланд бардоштани сифати таълиму тарбияи донишҷўён ҳамаи шароитҳо муҳайё карда шудаанд.
Мавриди қайд аст, ки дар кафедра синфхонаҳои лексионӣ бо тахтаҳои электронӣ, синфхонаҳои замонавӣ бо васоити техникӣ, аз ҷумла проектор ва компютерҳои муосир ҷиҳозонида, вобаста карда шудаанд.
Дар кафедра ба корҳои илмӣ-тадқиқотӣ аҳамияти хоса зоҳир мекунанд. Мақсади асосии корҳои илмӣ-тадқиқотии кафедра, пеш аз ҳама, омўзиши масъалаҳои тараққиёти низоми Ҷумҳурии Тоҷикистон мебошад. Унвонҷўёни кафедра Раҳматова З. И., Ҳалимов И. М., Мўминова Н. Р., Атаева Д. А., Абдурашидова М. А., Бобоев Ф. М. барои пеш бурдани корҳои илмӣ-тадқиқотӣ кўшиш ба харҷ медиҳанд.